Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pw50 eller lt50
Collapse
X
-
Jodå söker av blocket efter såna med men just Py är nada av på blocket
Leave a comment:
-
Hej,
jag har den här i garaget 2 mil öster om Borås. Okänt år, men den är rätt gammal och många skruvskallar är... begagnade.
Startar lätt och går fint med borrad luftburk (sitter 70 huvudmunstycke i, har inte orkat trixa mera än med blandskruven), ny burk med filter finns.
Tjejkörd den med :D
5000:- bvsa
/Nils
Leave a comment:
-
Ah, nae den där ser lite budget ut. Jag e inne på en TWS PY50 eller så till systersönerna. Det jag läst om dom så verkar dom funka bra?
Originally posted by sundström View PostTyp nåt sånt här skräp https://www.eumoppenomc.se/epages/mo...t&Locale=sv_SE
blev en lt50 fort när man tröttnade på skräpet , tyvärr är fyrhjulingar vanligare här än pw50tydligen så därför letar jag igen antingen en Jr50 eller Pw50 då dom är lättskruvade och lätt att handla delar till
Leave a comment:
-
Originally posted by Mahhbechh2 View PostKinaskräp, vad var det?
blev en lt50 fort när man tröttnade på skräpet , tyvärr är fyrhjulingar vanligare här än pw50tydligen så därför letar jag igen antingen en Jr50 eller Pw50 då dom är lättskruvade och lätt att handla delar till
Leave a comment:
-
Originally posted by sundström View PostLetar igen då kinaskräpet är borta och nästa junior vill ha en pw ,så en Pw50 eller Jr50 sökes
Leave a comment:
-
Letar igen då kinaskräpet är borta och nästa junior vill ha en pw ,så en Pw50 eller Jr50 sökes
Leave a comment:
-
Letar fortfarande lt50 om det står nån glömd i nåt förråd eller uthus :)
Leave a comment:
-
Tjenare
Jag har en PW50 med två alternativt tre hjul, dvs med påmonterbar sidovagn, som jag borde ta mig i kragen och sälja då den numera är ersatt av 3st KTM då ungarna växer så det knakar. Dock så står den i Stockholm vilket jag antar är aningen för långt bort för dig. Är den av intresse så hör av dig så sammanställer jag relevant info.
Endast tjejkörd...
Leave a comment:
-
Har kollat in den men vill helst upp 8-10 år till runt 00 ,6,5k för en 92a är väl aningen i överkant också med tanke på vad nya kostar även om dom är lättskruvade
Leave a comment:
Leave a comment: