Announcement

Collapse
No announcement yet.

Yamaha yz450f -09 bytes mot enduro

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Yamaha yz450f -09 bytes mot enduro

Slog till på denna hoj i våras när en vän skulle köpa ny. Var egentligen ute efter en enduro men hojen var fin och köpet kändes rätt. Efter mycket velandes har jag nu bestämt mig för att jag vill ha en enduro.

Söker 250-300cc 2-t alt 350-450cc 4-t.

Info om min hoj då:

Köptes av en vän som haft den sedan ny, timmräknare har funnits på sen start och har i skrivande stund gått 34h. Välskött, oljebyte var 5h samt olja filter 10h samt luftfilter bytt efter varje körning. Går som den ska och är fri från glapp mm.

I vanlig ordning finns det en hel del smått och gott som följer med.
    Sitter ett Doma system på nu, org finns. Endurohasplåt sitter på. Monterat org endurosvänghjul, men orginal finns själklart kvar. Arcerbis x-seat, orginal finns kvar.
    Extra plastkit som är i princip oanvänt. Nytt lamell paket, belägg, kylarskydd, dubbdäck som är ok mm.

Vill byta bort en välskött och riktigt bra hoj och förväntar mig något liknande i byte!!

Kan ev säljas om intresse finns.

Finns i ljusdal-Järvsö området.

//Erik
    Attached Files

34h på 4-5 år? hmmmmmmmmmmm kolla på plasten 2 plast kit... ursäkta mitt inlägg, men känner mig skeptisk till alla hojjar som läggs in som bara gått 30h på 5 år jag körde tex 63h på 6 månader med min.

Comment

Originally posted by MADx View Post
      34h på 4-5 år? hmmmmmmmmmmm kolla på plasten 2 plast kit... ursäkta mitt inlägg, men känner mig skeptisk till alla hojjar som läggs in som bara gått 30h på 5 år jag körde tex 63h på 6 månader med min.

Spontant känns ditt inlägg rätt värdelöst!

Men för att tydliggöra så är det extra kittet som ligger använt den Första timmen och det vita som sitter på resten av tiden.

Original kitet som ligger är gult då Yamaha hade gult för att fira 50 års jubileum.
      och vem vill ha en gul Yamaha?
      Fler ovidkommande inlägg undanbes vänligt men bestämt. Är ute efter att byta bort en rejält fin maskin mot en annan.

Comment

Working...
      X