Announcement

Collapse
No announcement yet.

Säljes: KTM 950/990 Tankväska

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Säljes: KTM 950/990 Tankväska

Har ingen 950 längre så väskan kommer inte kunna användas.

Måttligt använd vilken avspeglas i skicket, finns inget att anmärka på (se bilderna).

Kostar 1675kr ny.
    http://ktmshop.se/index.php?action=s...418&hideleft=y
    (artikelnr 75012919000)

Får man ett bud på 1000kr ?

Click image for larger version

Name:	Expand.jpg
Views:	1
Size:	194.7 KB
ID:	871582Click image for larger version

Name:	fram.jpg
Views:	1
Size:	159.8 KB
ID:	871583

Ge mig ett bud iaf.

Comment

Tjena! Har den regnöverdrag? ...i så fall bjuder jag 750kr

Comment

Originally posted by Tom@s View Post
        Tjena! Har den regnöverdrag? ...i så fall bjuder jag 750kr
        Om det följer med original så ska jag ha det. Vänder upp å ner på förrådet och återkommer.

Comment

Till dom 2 jag köpt har det varit med, har även köpt ett nytt regnskydd löst.

/Johan
          www.dirtyadv.com Inte mycket än men ska jobba på det!

Om det inte går fixa med en hammare måste det vara ett elektriskt fel!

KTM 950 Adventure -04

Comment

Hittade regnskyddet men det är mer som en påse. Förstår inte hur det ska användas när väskan är monterad på tanken. Jag har aldrig använt den iaf då tankväskan håller tätt som den är. Dirty, du kanske kan fylla i hur man gör med regnöverdraget?

Comment

Finns kvar!

Comment

*Bump*

Comment

Originally posted by DLM View Post
                  Hittade regnskyddet men det är mer som en påse. Förstår inte hur det ska användas när väskan är monterad på tanken. Jag har aldrig använt den iaf då tankväskan håller tätt som den är. Dirty, du kanske kan fylla i hur man gör med regnöverdraget?
                  Det jag har är som en "badmössa" med lite resår som håller fast det runt väskan, vid motorvägskörning i raskt tempo brukar det bli mer som en stor bubbla man har framför sig, varit orolig det ska släppa ibland men har inte hänt än, då jag köpte ett löst hade det börja spricka på sina ställen.

Väskan tål väl hyfsat med regn men har man telefon, netbook mm elektroniska grejer är det nog smart täcka över om man ser att det blir mycket regn nån dag, elektroniken har jag numera flyttat till en clas ohlson hård väska som sitter bak och den verkar faktiskt hålla tätt =)

Och gått över till en mindre väska fram.

/Johan
                  www.dirtyadv.com Inte mycket än men ska jobba på det!

Om det inte går fixa med en hammare måste det vara ett elektriskt fel!

KTM 950 Adventure -04

Comment

Working...
                  X