Announcement

Collapse
No announcement yet.

Säljes: Suzuki DR 350 1991

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Säljes: Suzuki DR 350 1991

Är det någon som vill ha en DR 350 från -91? Jag har en envis jävel som jag ställde in ventilerna på och körde ett par timmar efter det men nu vägrar han starta.

Ny kopplingsvajer och hjullager i bakfälgen. Dock behövs nya men jag kan ställa upp och byta dem om nästa ägare vill det. Nytt luftfilter då det gamla skumgummit trillade bort när man blåste på det. Tyvärr så gick dekomprision vajern av samtidigt som kopplingsvajern.

Jag är trött på den dock en jäkligt rolig hoj att köra när den väl startar. Körde ifrån farsan på grusvägarna och han åker KTM 990 Dakar.

Enduro reggad, avställd och obesiktad. Jag har haft den och kört i skogen ett fåtal gånger då jag inte har ägt den fler än ett par månader.

Pris 9 000 kr, gärna svenska kronor. Eller ja, jag accepterar ingen annan valuta.

Passar perfekt att åka i skogen med eller ha den och träna upp kickbenet med.

//Emil
    Telefon: 0722082341
    Attached Files

Troligtvis förgasarn. Ändrade tomgången och då gick han igång men sen stannade jag och tankade å då gick han inte igång igen. Så han har ett liv.
    Last edited by Kottsson; 09-29-2012, 05:25 PM.

Comment

Working...
    X