Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sökes: Garageplats i Stockholm

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sökes: Garageplats i Stockholm

Sökes: MC-plats i garage i Stockholm.

Gärna i närheten av Järla Sjö/Nacka eller en kortare bilfärd härifrån. Men större delar av Storstockholm är lika intressant. Dock helst inte norrut. Men alla erbjudanden och förslag kan potentiellt vara intressanta.

Behöver bara lite plats för förvaring av min enduro i något hörn och för eventuell möjlighet till servicemek.

Kom med förslag! Skicka PM! Några ockerhyror är dock inte intressant.

/Patrik
    Last edited by PhatPat; 08-23-2011, 02:21 AM. Reason: Uppdatering

Bump!

Comment

bump again!

Comment

Väcker liv i annonsen igen, letar fortfarande garageplats för enduron närmare hemmet (Sickla/Järla Sjö/Nacka), nu står hojen över 2 mil bort vilket leder till att allt tar sån tid jämt. Vore väldigt tacksam om tips eller erbjudanden!

Mvh

Patrik

Comment

jag har kanske plats i nacka

Comment

Fan va seg jag är, har helt missat ditt inlägg! Du borde ha PM'at mig! Nu har du PM!

Söker fortfarande garageplats i dessa trakter så om någon mer har något att erbjuda, hör gärna av er!

Mvh

Patrik

Comment

Nehepp, bump igen! Är fortfarande väldigt intresserad av garageplats!

Comment

Letar fortfarande!

Comment

Funkar Tallkrogen..?

Comment

Originally posted by Benny Jansson View Post
                    Funkar Tallkrogen..?
                    Absolut, du har PM!

Comment

Det är en mer eller mindre tom MC-bur i ett parkringshus i Nacka Strand (våning 4,5). Har vänner som jobbar i det huset, bland annat så kör en av dem offroad. Kanske går att kolla med dem på något sätt. Iofs behövs det passerkort in i buren, det är väl inget du får i en handvändning.

Comment

Originally posted by mattis View Post
                        Det är en mer eller mindre tom MC-bur i ett parkringshus i Nacka Strand (våning 4,5). Har vänner som jobbar i det huset, bland annat så kör en av dem offroad. Kanske går att kolla med dem på något sätt. Iofs behövs det passerkort in i buren, det är väl inget du får i en handvändning.
                        Ja alltså det ligger ju jävligt bra till i relation till vart jag bor men jag måste kunna meka, tvätta hojen (helst) samt kunna förvara mer än bara hojen där, alltså lite reservdelar och däck mm. Så det jag är ute efter är inte bara mc-förvaring utan jag måste kunna komma åt hojen när som helst.

Comment

Letar tyvärr fortfarande garageplats! Tallkrogen sket sig.

Så BUMP!

Comment

Hitta de här på blocket.. Kanske kan vara någe.... http://www.blocket.se/stockholm/Gara....htm?ca=11&w=3

Comment

Inte alls tyvärr, ringde och en jättedesperat kvinna svarade. Det visade sig vara en mc-plats i ett garagehus, precis det jag inte letar efter då jag redan har det här där jag bor. Trots det babblar kvinnan på i 5-10 min till i 100 km/h om allt och inget angående mc-platsen. Men får heller inget eget passerkort utan det får man kontakta henne om när man vill ha tillträde. Alls duger det inte till annat än vinterförvaring. Pheeeww... vilken resa. Men nej det var inget för mig.

Comment

Working...
                              X