Announcement

Collapse
No announcement yet.

DRZ köpes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

DRZ köpes

Hej
    DRZ 400 E köpes. max pris 35 000

Har en Suzuki DRZ 400 S som jag funderar på att sälja för att köpa en Tenere eller KTM Adventure. Årsmodell 2006 och jag har kört 1000 mil med den. Hojen är i stort sett likadan som en E, jag har monterat trimavgassystem, Keihin FCR-MX förgasare, Hotcams-kamaxlar m.m.
    Attached Files
    /Rolf Sydbrink

Comment

Originally posted by DOlsson View Post
      Hej
      DRZ 400 E köpes. max pris 35 000
      Var på Yamaha center Sundsvall förra veckan, de har en DRZ -E -04 för 28’ som är som ny, kan bara ha gått några få timmar med någon gubbe bakom styret.
      http://www.grusbus.nu/

Comment

[quote=DRZ RULES;369100]Var på Yamaha center Sundsvall förra veckan, de har en DRZ -E -04 för 28’ som är som ny, kan bara ha gått några få timmar med någon gubbe bakom styret.[/ok låter kanske itne så dumt. ringa å höra med dom då. tack]

Comment

Originally posted by Rolf S View Post
          Har en Suzuki DRZ 400 S som jag funderar på att sälja för att köpa en Tenere eller KTM Adventure. Årsmodell 2006 och jag har kört 1000 mil med den. Hojen är i stort sett likadan som en E, jag har monterat trimavgassystem, Keihin FCR-MX förgasare, Hotcams-kamaxlar m.m.
          ok. vad begör du för pris för den? iggesund är ju nära och bra =)

Comment

Hej
            Jag har en DRZ400E -03 uttagen -02 av kgk suzuki. Jag är andra ägaren.
            Har stått sedan -03. Endurodubbade däck, helt nytt trelleborg fram, bak bf goodrich mycket gott skick. Har även hyffsade däck till sommaren.
            Nyservad med olja, stift och vattenpump. Nytt batteri, fräscht drivpaket ( inte gått många meter).
            Nybes igår med blankt papper. Kan ta bilder om intresse finns.
            Tidigare hojar:
            Husaberg 450 FE -09
            xr600
            suzuki intruder (chopperbygge)
            drz400e
            ducati 900ss
            ducati 750ss
            suzuki gsxr 750
            xr80

Comment

Hej. Skicka gärna lite bilder. pris?

Comment