Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forum verkar ute, vart hänger folk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MatteE
    replied
    Ja med och även på sporthoj forumet

Skickat från min SM-N981B via Tapatalk

Leave a comment:

• Engen
    replied
    Originally posted by *Carla View Post
    Jag läser här iallfall ....
    Samma här

Leave a comment:

• *Carla
    replied
    Jag läser här iallfall ....

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Leave a comment:

• LasseA
    replied
    Hellre på forum än på FB, tyvärr blir man ibland tvingad dit

Leave a comment:

• mud
    replied
    Originally posted by hekke View Post
    Cykelforumet happyride har på något sätt lyckats hålla sig vid liv. Om någon kunde lista ut vad det är för smarta drag de har gjort för att klara sig så kanske man kan sno några idéer och implementera dem här.
    Är en massa folk som gått på Mps´s cykelhysteri..Du vet,vegetarianer i en storstad med skäggolja och ekologisk handkräm som prio ett.

Leave a comment:

• Engen
    replied
    Tycker också att forum helt klart är trevligare en ett konstant scrollande på fb...
    Vi får väl hoppas att SOE:iterna (ja, alla grusåkare såklart) hittar tillbaka hit.

Leave a comment:

• hekke
    replied
    Cykelforumet happyride har på något sätt lyckats hålla sig vid liv. Om någon kunde lista ut vad det är för smarta drag de har gjort för att klara sig så kanske man kan sno några idéer och implementera dem här.

Leave a comment:

• DanielB
    replied
    Klassiskt forum är helt klar "mysigare", men som ni säger så är typ all aktivitet via Facebook och påföljande messengergrupper. Blir nog lite svårt att backa den utvecklingen.

Uppenbarligen är vi ett litet gäng här iaf som potentiellt kan öka aktiviteten på forumet

Leave a comment:

• MatteE
    replied
    Originally posted by JPT View Post
    �r mer d�tt �n levande, men kollar man hur m�nga som �r online s� f�r man typ 12 medlemmar � 327 st g�ster... Men n�stan ingen skriver n�ge...
    F�r n�gra �r sen fick man uppdatera en g�ng i timmen f�r att hinna l�sa inl�gg i 15 minuter.... Idag kan det g� dagar utan ett �nda inl�gg..
    Verkar som folk kollar bara utan att ha n�ge att tillf�ra...
    Ja soe var mycket mer aktivt förr. Jag har varit borta ett tag och kunde inte logga in på mitt gamla konto här så gjorde nytt. Och märker att det är lungt här mot förr.

Leave a comment:

• JPT
    replied
    Är mer dött än levande, men kollar man hur många som är online så får man typ 12 medlemmar å 327 st gäster... Men nästan ingen skriver någe...
    För några år sen fick man uppdatera en gång i timmen för att hinna läsa inlägg i 15 minuter.... Idag kan det gå dagar utan ett ända inlägg..
    Verkar som folk kollar bara utan att ha någe att tillföra...

Leave a comment:

• Gew
    replied
    Idag ska tydligen allt vara centraliserat i möjligaste mån, således har Reddit blivit en populär samlingsplats för allehanda diskussioner. Jag trivs bättre som det var förr, när varje slutet sällskap hade sin egna lilla phpBB eller motsvarande. Vi får se var vi står om femton år.

Leave a comment:

• snoogans
    replied
    Forum verkar ute, vart hänger folk?

Originally posted by El Presidente View Post
    Så vi som stoiskt Våga-vägra-Fäjjsbåkk är således körda....?
    Japp du jag och dinosaurerna!

Fejjan är ju helt värdelöst, all bygger på nyheter och flöden. Historik och dokumentation är inte deras grej!

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Leave a comment:

• El Presidente
    replied
    Så vi som stoiskt Våga-vägra-Fäjjsbåkk är således körda....?

Leave a comment:

• Tommi
    replied
    Det tråkigaste med FB grupperna är att det är svårt att söka i dem och samma fråga kommer tillbaka gång på gång tack vare det.

/ Tommi

Skickat från min G8441 via Tapatalk

Leave a comment:

• KTMmarkus
    replied
    Tyvärr verkar extremt många dra sig till grupper på Facebook. Blir ofta oreglerade och hälften av inläggen är ju så man vill spy. Mörk period vi lever i :(

Leave a comment:

Working...
X