Jag har flera gånger handlat av Dirtbike, som nästa lika många gånger glömt beställningar, supit bort grejor och dessutom aldrig sett det som service att ringa om beställningar dröjer osv. Nu har jag iofs fått nog. Jag bytte olja i mina framgafflar för någon månad sedan, med olja rekomenderad och köpt av Dirtbike. Jag vet inte ett jota om gaffelolja, så jag litade på dem, helt enkelt. Det tog c:a 50 mils grusåka innan oljan frätt upp tätningarna och sprutat ut på mina kängor. Kopplade inte riktigt detta först, men sedan kom jag på vad jag gjort. Det brukar aldrig stänka ut ur båda precis samtidigt. Så nu vågar jag knappast renovera dem själv och springz får väl hjälpa mig. Kul värre. Behöver jag f ö ens nämna att Dirtbike inte hört av sig om min andra beställning, jag gjorde för 6 veckor sedan.
KLÅPARE! Aldrig mer.
---------------------------------------------------------------------------
Men det slutar inte här. Lelles har innan gett mig helt värdelös service, och det bara kryllar av imbiciller som springer runt och hänvisar till samma stackars Ragnar, som verkar vara den enda som vet vad mc är.
Karlströms motor i Sala skickar fel grejor hela tiden, men de har i alla fall koll på hemsidor och telefoner. Har fått en motardstänka en gång och en annan order tog 6 månader.
Nej, nu tänkar jag sluta handla hos klåpare och andra som inte bryr sig. Ni kanske har bättre erfarenheter hos dessa, men jag sätter aldrig min fot på dirtbike mer.
PS Dyra är de också: (Pirelli MT480 fram på Dirtbike: 850:-, Grusbutiken: 510
KLÅPARE! Aldrig mer.
---------------------------------------------------------------------------
Men det slutar inte här. Lelles har innan gett mig helt värdelös service, och det bara kryllar av imbiciller som springer runt och hänvisar till samma stackars Ragnar, som verkar vara den enda som vet vad mc är.
Karlströms motor i Sala skickar fel grejor hela tiden, men de har i alla fall koll på hemsidor och telefoner. Har fått en motardstänka en gång och en annan order tog 6 månader.
Nej, nu tänkar jag sluta handla hos klåpare och andra som inte bryr sig. Ni kanske har bättre erfarenheter hos dessa, men jag sätter aldrig min fot på dirtbike mer.
PS Dyra är de också: (Pirelli MT480 fram på Dirtbike: 850:-, Grusbutiken: 510

Comment