Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trial-tråden!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hej.

Har länge funderat på detta trial. Har kört motorcykel från och till i hela mitt liv men aldrig kört trial...

Köpte för ett tag sedan en el trial till min 8 årige son. Och han har fastnat totalt. Kör i stort set varje dag. Vi har lite ställen som vi kan köra på men pappa får cykla medans grabben kör trial.

Funderar således på att köpa mig en själv. Vill gärna ha el då det är otroligt smidigt. Även helt tyst så man stör ingen om man skulle köra när bebyggelse. Frågan är bara vad som finns? Har kollat på Oset 24. Känns lite liten men priset är bra. Själv är jag inte så stor så det hade kanske fungerat? Men har set att det finns andra, electric motion, kuberg mfl. Men verkar vara dåligt med återförsäljare?

Så är det någon som sitter inne med info? Berätta

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Comment

Hejhej.. jag börjar bli sugen att investera i en trial hojj..har kikat på Ossa 280i och 300i, någon med erfarenhet av dessa?
      Är det jämnförbart med gasgas och beta tex?

Comment

Har blivit med trailhoj, för mig föll valet på Montesa 4t från 2007. Den känns ganska tung och slö vilket borde passa bra på min nivå.

målet för mig är att kunna klättra vertikalt åtminstone nån meter först med trial sen även med enduron.

vi ses i skogen ;)
        Lars Arvidsson

Gillar motorsport och... motorsport

Comment

Working...
        X