Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dataspel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tarmac View Post
    Ingen som lirar det (MX vs ATV: Reflex) på XBOX360?
    jag lirar det en del

Comment

Här är ett ni INTE skall prova... Supersvårt Mario...
      http://video.google.ca/videoplay?doc...9048671950987#
      Går det inte med våld så har du använt för lite, mektips nr1
      Gick det sönder av mektips nr 1 så var det ju redan trasigt.

Comment

vet att tråden heter data spel men tänkte höra med er om vad ni tycker om mx vs atv alive? tänkte köpa reflex till mitt 360 men såg att det fanns ett nyare.
        smek it

Comment

Originally posted by snigelmaskin View Post
          vet att tråden heter data spel men tänkte höra med er om vad ni tycker om mx vs atv alive? tänkte köpa reflex till mitt 360 men såg att det fanns ett nyare.
          Jag har båda. Spelen är enligt mig väldigt olika, tycker båda är rätt bra. Men om jag skulle välja skulle det bli reflex.

Comment

kollar lite på jotob och fastnade mer för reflex än alive så det får bli reflex :D sen kanske alive
            smek it

Comment

brukade spela motocross-spel under mina skoldagar. men har fortfarande tarmen att ta någon riktig utmaning.

Comment

De som har en någorlunda pigg Android telefon kan prova det här.
                https://play.google.com/store/apps/d...otocrossfreevr

Man kan köra mot varandra över WiFi och det går att spela både med och utan VR headset.
                Det kostar som en bärs på krogen, tror det går att spela på öppet köp också.

Ett tips är att använda en bluetooth joystick om man spelar i VR så är det lite enklare att styra.
                Kalibrera VR headsetet också så att det fungerar med telefonen, testa någon av standardinställningarna för Cardboard från Google.
                Last edited by femhundracc; 04-08-2020, 06:13 PM.

Comment

Working...
                X