Originally posted by red8
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dagens MC-bild.
Collapse
X
-
Ang. inlägget ovan :
Lade in bild via "upload attachments" då jag inte lyckas via knappen "image" som har fungerat förut, använder PC....hmm
Leave a comment:
-
-
Originally posted by DanielB View Post
Tur! Men tog det nästan 30 min innan du insåg att den hade lossnat?
Besökte sen en bekant, såg att RAM-fästet på styret var tomt när jag skulle fara därifrån, därav.
- 1 like
Leave a comment:
-
Originally posted by red8 View PostFick tummen ur o beställt RAM-HOL-UN10TU (gummihållare) idag till Garmin XT, Garmins skräphållare är ett skämt....alltså urdålig på riktigt, ett misstag så är 4-5k väck, jag hade ren tur den låg kvar 1 tim senare och på vägen synlig dessutom.
Leave a comment:
-
Fick tummen ur o beställt RAM-HOL-UN10TU (gummihållare) idag till Garmin XT, Garmins skräphållare är ett skämt....alltså urdålig på riktigt, ett misstag så är 4-5k väck, jag hade ren tur den låg kvar 1 tim senare och på vägen synlig dessutom.
- 3 likes
Leave a comment:
-
Följer upp Martin Eves fastkörning med en lite vintrigare fastkörning.
- 4 likes
Leave a comment:
-
Lagom roligt med rekluse. Rasad koppling. Nu åker skiten av.
Antingen clake eller, pump från ktm 125 exc, eller så byter jag till äldre 450/500 där kopplingen går lättare.
Jävla skit!1 Photo
- 3 likes
Leave a comment:
-
Originally posted by red8 View PostDet ser ut att vara bra bett i de sulorna, 10mm utstick på endurodubben eller >10mm ?
Nu med isdäck är de bara å braappa upp. Så de är sjukt va fort man kan åka, kanon grep jämt. Och stockar som ligger på sneden i spåret kör man bara över. Man är ju van att bli skickad i backen om man inte tar dem rätt på.
Längtar dock till isarna är lite tjockare, otroligt rolig åkning. Fast den riktiga vintern är nog 3-4veckor bort.. för milt och delvis regn
- 4 likes
Leave a comment:
-
Det ser ut att vara bra bett i de sulorna, 10mm utstick på endurodubben eller >10mm ?
Leave a comment:
Leave a comment: