Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dagens MC-bild.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hos dig

Jo så är det säkert hos dig. Hos mig är den säongen så ohyggligt kort. Det gör att jag inte ids satsa på is däck till våra hojar. max 14 dagar sedan kommer snön. Det betyder att jag har två helger på mig att köra typ.

Comment

Men snö är ju roligt? :S

Comment

Vilka feta vyer det är på röde baronens bilder! men, baronen! Vad använder du (2!) backspeglar och blinkersena till i denna ödemark?

Comment

Fina grejor

Tja backspeglarna dom satt på hojen när jag köpte den och dom får hänga med tills dom ramlar av. Blinkers vill jag absolut ha då min hoj är landsvägsreggad. Jag vet inte om det är ett krav för registreringen.

Men hojen som sådan är perfekt för mig. En repa på stan å ta en glass å titta på flickor och sedan på fisketurer som på bilden. Det är en kombination som för mig är oslagbar.

Comment

Ja ni sydsvenskar är roliga :) En del av er tror att snö är något man ska ha i näsan, nu föreslår någon att jag ska bära min mc i snön.

Comment

Haha!
              Ja man får slita duktigt för att hålla ett snöspår i 2 meter snö... Det är ju lagom kul att bara spåra upp när det har drivit igen på 20-40cm.

Comment

Inte bara en bild, utan massor av bilder. http://baldy.smugmug.com/ dvs Advrider.com samlade bibliotek. Brukar titta och njuta.
                I keep my motorcycle covered in a protective layer of mud

Comment

Åkte rakt upp i en slänt igår. Stunning view.

Comment

En bild från i våras.

Polaren på nyservad hoj.
                    Attached Files

Comment

Originally posted by Koop View Post
                      Men snö är ju roligt? :S
                      Då skulle du ha väldigt roligt hos mig just idag. Kiruna 2011-10-07

Comment

Otroligt :D Ja tur man bor 74,9mil från Kiruna... Oktober ut och kanske en bit in i november kan man köra.
                        Fast alla löv är fallen, blöt och halt som fasiken i skogen.

Vart kommer kolvbytarhysterin ifrån?

Comment

Bmw

Tja vart man bor och varför. Jag bor här PGA löneläget och naturen. Den kombinationen finns inte i Sverige på annat håll och jag härstammar inte härifrån.

BMW

Comment

Lite höstbilder... nu har ju älgjakten startat även här i söder så nu gör man nog bäst i att hålla sig ifrån skogen en stund.

För sen till kaffet ??
                            Click image for larger version

Name:	IMG_0064.jpg
Views:	1
Size:	230.6 KB
ID:	829396

Liten gris är bättre än stor gris (iallafall i terräng)

Name:	IMG_1360.jpg
Size:	230.7 KB
ID:	829395

Passande namn på denna stig.

Name:	IMG_0068.jpg
Size:	226.2 KB
ID:	829394

Det är alltså här julgranarna växer !

Name:	IMG_0121.jpg
Size:	231.6 KB
ID:	829393
                            Jag körde hem men tog fel på hus och kolliderade med ett träd som inte finns på min tomt.

Comment

Kass mobilbild.. utsikten är faktiskt riktigt bra!

Vart kommer kolvbytarhysterin ifrån?

Comment

Originally posted by Yxan View Post
                                Kass mobilbild.. utsikten är faktiskt riktigt bra![/img]
                                När jag ser den där bilden tänker jag lustigt nog bara på Bomber och Granater!
                                (å lite svinkalla vintrar utan snö)
                                Kör "nån jävla moppegrej"! lol
                                (™Geggamoja)
                                http://www.youtube.com/watch?v=I_MBIlAkn6Q&t=0m47s

Comment

Working...
                                X