If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
det blir 1-0 till k-racing =D
mangyver jag lyckades undvika slå ballen, dock landade jag rätt hårt på vänstersidan direkt efter landningen, cykeln vek sig under mig.. så fick nån muskelbristning i bröstmuskeln, gjorde fan ont 3-4veckor efteråt. Men det va det värt!
Tyckte folk bjöd dåligt med bilder så kommer en till här! Riktigt snuskigt hopp.. hatar att inte se landningen, hoppet ligger på toppen av sandberget.. så du ser bara himlen då du lättar från marken, ska bli kul att testa paddeldäcket där nästa vår, ska komma snö i helgen, så orkar inte byta innan dess..
Leta rätt på en gräsåker/stubbåker isf, om det inte är tjäle flera meter ner i backen hos er redan!
Ja än så länge, snöade i helgen, här nere mot stan är det inge snö på marken, bara slask.. där bilderna är tagen är upp emot bergen, 7km därifrån nere vid stor vägen va det inge snö.. dröjer nog 1månad innan det är mycket överallt.. isdäcken åker på så fort jag får tag på ett bakdäck.
Comment