Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dagens MC-bild.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lycka

Min bild föreställer en av mina söner på sin första 2hjuling. Sprillans dessutom ! Lycka med stort L. Härligt härligt

Comment

nice bild! heheh det där är ren lycka rakt igenom vet själv första gången jag fick åka större än flakmoppe ojoj va glad jag va å var minst lika glad för nåt år sen när jag fick köpa min egna hihihi

lycka till med grabbens hoj åkning
      smek it

Comment

Originally posted by Rödebaron View Post
        Min bild föreställer en av mina söner på sin första 2hjuling. Sprillans dessutom ! Lycka med stort L. Härligt härligt
        Jag tackar alla er som köper nya hojar. Det betyder att det alltid fyller på med nyare hojar på begagnatmarknaden till mig ;)

Comment

Så jäkla läckert!!!! rätt hoj med!!
          Loud pipes save lives!
          Z:an såld

Comment

Dagens bild från crossbanan
            Attached Files
            Gud skapade skogen för enduro
            Sherco st 300 13 trail
            Ktm Exc 300 12 Såld
            Yamaha yfz 450 09 quad Såld
            Ktm Exc 300 sixdays 10
            Såld

Comment

Originally posted by Tommy View Post
              Dagens bild från crossbanan
              Fy fan, har ny låtit gatsoparna dumpa vinterns halkbekämpning på crossbanan Vad innehåller ett sånt dammoln

Comment

Originally posted by Pelle View Post
                Fy fan, har ny låtit gatsoparna dumpa vinterns halkbekämpning på crossbanan Vad innehåller ett sånt dammoln
                Ser ut som vilken torr jordbana som helst får jag nog ta och påstå ;P
                Vit KTM FE 350 2019
                ----------------------------
                KTM 350 EXC-F Six Days 2014
                KTM 300 EXC Six Days 2013
                KTM 450 EXC-R 2008
                Suzuki 450 RM-Z 2008
                KTM 450 EXC-R 2008
                KTM 250 SX/F 2007
                KTM 450 EXC-R Factory 2007
                KTM 450 EXC-R 2006
                KTM 250 EXC 2004
                KTM 250 EXC 2000
                KTM 200 EXC 2000

Comment

hehe ja dammigt va det i alla fall
                  Gud skapade skogen för enduro
                  Sherco st 300 13 trail
                  Ktm Exc 300 12 Såld
                  Yamaha yfz 450 09 quad Såld
                  Ktm Exc 300 sixdays 10
                  Såld

Comment

Uppfostran och inspiration

Tack för alla värmande ord för min tidigare bild. Att mina ungar ska uppfostras med offroad hojar är helt självklart för mig. Jag brukar säga att Mc skoter och båtar hör till livets nödtorft, det måste man ha helt enkelt.

Nästa bild är vår line upp, the power off dreams som tillverkaren säger Idag körde jag 5 mil tillsammans med ungarna i ett strålande väder, 23 grader varmt och sol. Om ni tittar noga så ser ni Kebnekaise massivet i bakgrunden.

Comment

Tuben

Se även http://www.youtube.com/watch?v=TlszzVqaKNE

Comment

Tack för alla värmande ord för min tidigare bild. Att mina ungar ska uppfostras med offroad hojar är helt självklart för mig. Jag brukar säga att Mc skoter och båtar hör till livets nödtorft, det måste man ha helt enkelt.

Nästa bild är vår line upp, the power off dreams som tillverkaren säger Idag körde jag 5 mil tillsammans med ungarna i ett strålande väder, 23 grader varmt och sol. Om ni tittar noga så ser ni Kebnekaise massivet i bakgrunden.

dom där hojarna som dina pojkar har, är dem bästa nybörjar hojarna man kan få! mycket lunga och sansade hojar :) ser att det går mycket bra för grabbarna också =)
                        Originally posted by Svekke
                        Eftersom gubben går och ser bra ut så behöver han ingen cross...

Comment

Fredrik Karlsson böjer lite på hojen.
                          Försökte få till nån slags arg effekt på molnen, vetefan om det blev bättre eller sämre.

Måste fan skicka in hus/tele på kalibrering, blir inte mkt rätt när man öppnar upp
                          Titanförstärkt gashandled sedan 15/5 07
                          http://www.rawmetalmedia.com - crossbilder och annat i Västerås med omnejd

Comment

Sådär är det när livet är som bäst! ...sååå fiiint så man får en tår i ögat.

En fråga bara vem var det som körde lilla Hondan den syntes bara som en prick långt fram.

Ps: Köpte en Fiddy till barnen, ska hämta den nästa vecka.

Micke
                            Gör ett näräventyr och lev i nuet

Kika även in på:
                            http://naraventyr.blogspot.com/

Comment

Originally posted by EnsamWargen View Post
                              Fredrik Karlsson böjer lite på hojen.
                              Försökte få till nån slags arg effekt på molnen, vetefan om det blev bättre eller sämre.

Måste fan skicka in hus/tele på kalibrering, blir inte mkt rätt när man öppnar upp
                              Gillar skylten "Så enkelt är det". Känns bra för en som mig som kommer 5 cm över marken.
                              Karta över Enduro och MX banor i Sverige
                              Fri att uppdatera av alla! Lägg till länk till hemsida för öppettider.

Comment

Originally posted by micke a View Post
                                Sådär är det när livet är som bäst! ...sååå fiiint så man får en tår i ögat.

En fråga bara vem var det som körde lilla Hondan den syntes bara som en prick långt fram.

Ps: Köpte en Fiddy till barnen, ska hämta den nästa vecka.

Micke
                                Det är min minsting som sitter på den. Han har kört den i massor med timmar och är ett med hojen. Killen som sitter på 80 cc är nybörjare då han levt sitt liv på en Quad. Nå det är ju aldrig försent att bättra sig

I övrigt så är det helt klart så att jag lever mitt livs lyckligaste stunder när jag är ute med kidsen och formar dom till skogshojåkare

Comment

Working...
                                X