Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dagens MC-bild.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sundström View Post

Vad är den där Bosses bodega ? För det är den i metbäcken? Alltid fått för mig att det hyrs ut till sällskap bara men är det annan verksamhet ?
    Inte en aning, ovanför dörrarna står texten Bosses Bodega på en träskylt. Byggnaden står strax norr om sjön Boviggen, Värmland.

Comment

Originally posted by red8 View Post

Inte en aning, ovanför dörrarna står texten Bosses Bodega på en träskylt. Byggnaden står strax norr om sjön Boviggen, Värmland.
      ja vi har passerat nån gång men jag trodde du hade stenkoll på vad det var för hak , dammfritt på våra vägar idag iallafall

Gsxr750 -85 gsxr750 -98 Yamaha r1 -00 xt600k -93 gsxr1000 -01 xr650r -01 KTM 690r -10

Comment

Bro över Klarälven

Click image for larger version

Name:	IMG_0101.jpg
Views:	191
Size:	562.2 KB
ID:	1002974

Comment

Dagens tur gick väster om Klarälven, besökte "Bosses Bodega"

Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
          Missade den själv men de andra var förbi där i tisdags.

Comment

Lite blandat från våra dagar i Branäs.
            Mycket fina vägar, bra väder och trevligt sällskap.
            Vi körde lite extra själva jag och Fredrik då blev det lite skoterled och annat mer tekniskt.

skönt att kunna köra nästan en hel timme utan att man stöter på ett enda hus

Comment

Originally posted by *Carla View Post
              Lite blandat från våra dagar i Branäs.
              Mycket fina vägar, bra väder och trevligt sällskap.
              Vi körde lite extra själva jag och Fredrik då blev det lite skoterled och annat mer tekniskt.

skönt att kunna köra nästan en hel timme utan att man stöter på ett enda hus
              Goa bilder ! : )

Comment

Hur är det nu man säger, vad finns vid regnbågens slut..... : )

(nåt är knas, lyckas inte få in bild som vanligt...)
                Attached Files
                Last edited by red8; 08-06-2022, 10:15 PM.

Comment

Name:	IMG_0203.jpg
Views:	177
Size:	408.5 KB
ID:	1003006 Dalarna, från sjön Tisjöns norra strand.

Comment

På torsdagen fick jag besök, en kompis som for upp till Sysslebäck, här ett besök på flygplatsen avsedd för vinterskidåkare, helt öde nu.

Name:	IMG_0201.jpg
Views:	178
Size:	615.5 KB
ID:	1003008

Comment

På torsdagen fick jag besök, en kompis som for upp till Sysslebäck, här ett besök på flygplatsen avsedd för vinterskidåkare, helt öde nu.

Click image for larger version  Name:	IMG_0201.jpg Views:	34 Size:	615.5 KB ID:	1003008
                      Hur gillar du 701:an ? Är på väg tillbaks på grus med elstart men har så jävla svårt att bestämma mig 701 eller 790/890 har en xr650r men vill ju ha elstart igen och då är dom andra alternativen dom ,tenere 700 är läcker men för road .
                      sparkade ut en 690 för x antal år sen så 701 är ju ett alternativ som känns bättre även om det är samma hoj
                      Last edited by sundström; 08-19-2022, 10:53 PM.
                      Gsxr750 -85 gsxr750 -98 Yamaha r1 -00 xt600k -93 gsxr1000 -01 xr650r -01 KTM 690r -10

Comment

Originally posted by sundström View Post

Hur gillar du 701:an ? Är på väg tillbaks på grus med elstart men har så jävla svårt att bestämma mig 701 eller 790/890 har en xr650r men vill ju ha elstart igen och då är dom andra alternativen dom ,tenere 700 är läcker men för road .
                        sparkade ut en 690 för x antal år sen så 701 är ju ett alternativ som känns bättre även om det är samma hoj
                        Det är en lättare hoj än bmw 8oo:an jag har och det var det jag var ute efter, mindre vikt lätthanterligare, sen gillar jag motorkaraktären och kraften i den.
                        Kort och enkelt har jag kul med den.

Comment

2022-08-25 Korsvattnet/Offerdal

Name:	korsvattnet.jpg
Views:	88
Size:	494.5 KB
ID:	1003071

Vart kommer kolvbytarhysterin ifrån?

Comment

Originally posted by Yxan View Post
                            2022-08-25 Korsvattnet/Offerdal
                            Spännande område, var du på genomresa eller utforskade du området ?

Comment

Spännande område, var du på genomresa eller utforskade du området ?
                              Va upp där 2dagar för lite fiske/hojåkning. Varit en del i området tidigare men bara åkt dit med bil.
                              2Hjuliga öppnar upp möjligheterna att komma lite längre ut efter vägnätet då dessa bommar går att runda. Otroligt fina dagar och fina vyer, gör sig aldrig rättvis på kameran tyvärr.

Vart kommer kolvbytarhysterin ifrån?

Comment

Dagstur upp till Tiveden.

Skickat från min AC2003 via Tapatalk

Go for slow, light is right.

Comment

Working...
                                X