Announcement

Collapse
No announcement yet.

bygga vägg i radhusgarage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

bygga vägg i radhusgarage

Hej!
    Undrar om det är någon som VET vad som gäller ang brandskyddsföreskrifter i en garagelänga.
    Jag tänkte nämligen skilja av mitt garage från grannarna med vägg, men är osäker på vad som gäller ang brandskyddsföreskrifter.
    Har för mig att det måste finnas 2 utgångar... skulle det isåfall vara ok att bygga ihop med garage grannen så det blir ett dubbelgarage?
    Bäst i test!

Placerar denna tråd under övrigt.
    KTM 250 EXC-F 2013 Sixdays

Comment

Originally posted by Dr Danne View Post
      Hej!
      Undrar om det är någon som VET vad som gäller ang brandskyddsföreskrifter i en garagelänga.
      Jag tänkte nämligen skilja av mitt garage från grannarna med vägg, men är osäker på vad som gäller ang brandskyddsföreskrifter.
      Har för mig att det måste finnas 2 utgångar... skulle det isåfall vara ok att bygga ihop med garage grannen så det blir ett dubbelgarage?
      Fristående smågarage har ju bara porten som utgång, så det är nog lugnt. Använder du gips i väggarna mot de andra så har du ju ökat brandskyddet genom att sektionera garaget i 3 delar. Det som kan bli problem är väl att garaget är samägt på något sätt?
      /Mattias
      Proud Member #2 of BlåRök MC

Comment

Kom hem till mig och kika Danne.
        Jag satte upp smalaste IKEA-hyllan Gorm på längden...och för att inte alla grejjor skall rasa ut på grannens sida så måste jag ju sätta upp baksidor...VIPS...så hadde jag "väggar" + massor av hyll-ytor:)
        Billigt blev det åxå...

Comment

Originally posted by beijmanli
          A good book is the best of friends, the same today and forever.-------------------------We provide all services. You can buy d Cheap WoW Gold here!Welcome to our website for you World of Warcraft Goldheap World of Warcraft Gold,buy cheap al WoW Gold,sell ,

Vafan är det här en J***LA spammare på vårat fina forum. Snälla moderatorer döda homom nu! Han har ju spammat i en massa trådar. (Sen kan ni ta bort det här inlägget också)
          Last edited by Björklund; 05-24-2008, 10:01 AM.
          Division de l'essence prémélangée

Comment

Användaren avstängd och hans två internetlevernatör i Kina är också avstängda.

Comment

Dom där spammarna finns överallt... jäkligt irriterande, speciellt när dom är biologiska, som jag

Men det har varit ganska lungt här, lite WoW guld är det första jag har sett (bra spamfilter?)

//CY
              Går det inte med våld så har du använt för lite, mektips nr1
              Gick det sönder av mektips nr 1 så var det ju redan trasigt.

Comment

Ge Fan i å spamma om spammare i min tråd!!!!!!!!!!!!
                Bäst i test!

Comment

Om du ska bygga en mellanvägg i ett flerbilsgarage så kan jag rekomendera att du bygger den av plåt,runt 2mm tjock.
                  Eller lyxa till det och regla,gipsa,isolera för att sedan lägga plåt. Plåt är ju ett helsike att ta sig igenom med en kofot.

Comment

Working...
                  X