nån här som vet på rak arm vilken butik i stockholm som har cross/endurodäck hemma på lager just nu?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
crossdäck på lager i stockholm?
Collapse
X
-
Originally posted by stevethebrit View PostInte för att verkar konstig men vad är det för hojbutik som säljer lite mx/enduro/offroadgrejor som inte har däck hemma nu? Eller misstänker du att dem är slutsåld kanske?…
Comment
-
Ring och kolla med Powerbike arlandastad. Var där ikväll och panikhandlade en framtoffla till teneren och blev förvånad över hur stort däcklager dom hade. Innan har det ju stått ett gäng däck i en hörna, nu var det ett hyggligt sortiment iaf.
//TobbeBepansrat garage försett med larm och totalt galen hojägare....
Comment
-
Originally posted by stevethebrit View PostInte för att verkar konstig men vad är det för hojbutik som säljer lite mx/enduro/offroadgrejor som inte har däck hemma nu? Eller misstänker du att dem är slutsåld kanske?
som pelle sade, ni i norrort har ju blivit välsignade med hojbuitker, medans vi slödder i söderort får ringa runt som galningar
och jag erkänner, denna tråd var en typisk latmaskstråd från min sida :D
men tack ändå folks!450exc m dekaltrim
Comment
-
Kolla med AMX annars, han brukar ha hemma
Ligger lite dolt i hantverksbyn där man svänger av huddingevägen mot Botkyrkabanan.
http://kartor.eniro.se/query?what=ma...=1&search_word=2 hjul i backen ? ...då går det för sakta.....
http://www.davidssonmedia.com
Passiv medlem (bara gathoj)
Comment
-
Originally posted by Raggarn View Postjo, man kan ju tycka det är en självklarhet att alla *seriösa* hojbutiker borde ha de vanligaste däcken med de rätta dimensionerna.,.,Men efter många timmars slösande i bilen tillåfrån så ledsnar ma ganska snabbt på att vända hem tomhänt.,
som pelle sade, ni i norrort har ju blivit välsignade med hojbuitker, medans vi slödder i söderort får ringa runt som galningar
och jag erkänner, denna tråd var en typisk latmaskstråd från min sida :D
men tack ändå folks!Lika bra att beställa själv direkt, så slipper man ringa till 10 olika handlare och få svaret "nej det har vi inte! Men vi kan ta hem det om du vill.. vi borde ha det här om en vecka"
Ja det kan jag oxå göra, och då borde jag ha det om 2 dagar!
Sedan klagar dom på att folk handlar däck på postorder
Tror att det här med dålig lager hållning på däck är ett problem i hela Sverige..Tidigare synder. XT600, XR600, XR650, WR400, EXC250, XTZ750 super ténéré.
-Uppdaterad version nu med dyslexi och dyskalkyli-
Offroad åkare borde få kulturbidrag, för att dom håller stigarna rena!
Comment
Comment