Announcement

Collapse
No announcement yet.

'Proffs bakom disken'

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sympthom9 View Post
    Japp håller med, lugna sansade, hasplar inte ur sig något svar utan har lite eftertanke först så det blir rätt. ..tillskillnad från andra stora KTM dealers..
    lelles är bra över disk men är sämst på postorder.
    Sliten hoj=dyr hoj

Vardagslyx är för folk som inte vet vad dom vill.

Comment

Originally posted by Prulle View Post
      lelles är bra över disk men är sämst på postorder.
      När blev dom det?
      //Tobbe
      Bepansrat garage försett med larm och totalt galen hojägare....

Comment

En alldeles fantastisk upplevelse inträffade nyss! Da Silva Racing ringde och meddelade att min länksats var försenad, hade kommit till de nu istället för igår, men jag skulle allt få grejerna ändå innan helgen via företagspaket istället för postförskottet!

Comment

Originally posted by fr3ddan View Post
          Då vill jag slå ett slag för KW-Service i Strängnäs.
          Alltid trevlig och tar sig tid för kunden och det mesta verkar han ha hemma.
          många minus men ändå den bästa butiken jag har handlat hos.
          - för öppettiderna öppnar kl 1300
          - Kan vara svår att ringa men när han svarar så är han inte stressad.
          - Liten butik
          - svår att hitta till
          + för öppettiderna öppet till kl 1900
          ++ För kundservicen
          Jag håller med om nästan allt, köpte min 300:a där nyligen, och gillar starkt den genuina känslan som KW inger, att butiken är liten gör inget, den är välfylld.

En annan handlare som alltid tar sig tid, och verkar vara genomhyvens att ha att göra med är Yamahacenter i Västerås (speciellt Christian, avslappnad och skön lirare som kör aktivt själv).

/J
          GI / AI SMC Västmanland

Comment

Första reaktionen när man ramlade in hos Lelles - sjukt stökigt med enorm oreda, visste knappt vart man skulle börja (jagade gatbåge-utrustning), och att (jag antar att det var Lelle själv) ägaren satt och skällde ut någon stackare för att det blivit lite fel i gårdagens kassa gav inga pluspoäng...

Det är lite samma obehagskänsla man kan ha ibland när man hälsar på Karlströms när det är lite körigt för dem (vilket innebär alltid), det skapar inte den där behagliga känslan när man surfar runt mellan hyllorna i jakt efter nästa nödvändiga sak att bränna slantar på.

/J
            GI / AI SMC Västmanland

Comment

Blir spännande se hur det går, har beställt via lelles webshop, smidigt som attan få sitta hemma och klicka ihop vad man ska ha.

Men just nu snöar det rejält så det är väl inte akut få tag på grejerna heller.

Har beställt några halvtjocklekar på shims till 950n från en harley säljare i umeå och där gick det då ganska fort även om dom inte hade grejerna hemma, dom ringde idag och skulle skicka dom innan dagens slut. Gissar att dom är kromade för priset är nästan 3 ggr så mycket som ktm ska ha för dom.

/Johan
              www.dirtyadv.com Inte mycket än men ska jobba på det!

Om det inte går fixa med en hammare måste det vara ett elektriskt fel!

KTM 950 Adventure -04

Comment

Beställde prylar från Karlströms i måndags, hämtade paketet på posten idag torsdag. Allt jag beställde kom, mycket smidigt och fort .
                Jag kommer bli mycket snabbare nu när jag inte har någon motorbroms som bromsar mig.

Comment

KTM - butik

Vill bara tipsa om en fin butik i Södertälje, har inte sett eller hört så mycket om den här på forumet. Har själv handlat en del där, men då vi har köpt våra hojar på annat ställe, blir det att vi vänder oss dit.

kolla in här: www.moracing.se

/anneli
                  Last edited by anneli; 03-10-2008, 06:43 PM.

Comment

Har handlat en del där, utmärkt service. De vill hjälpa till och ser inte kunden som ett problem, milssvid skillnad jmf Dirtbike som är den enda andra KTM butik som jag har handlat live i.

Annars finns Olle, Karlström och Lelles som jag har beställt varor ifrån, vilket har fungerat utmärkt.
                    När blixten ramlar i backen står fantomen stilla.
                    URL="http://www.metrobloggen.se/nyfiken"]www.metrobloggen.se/nyfiken[/URL]

Comment

Kan hålla med om det är Mankan som fortfarande äger butiken. Vet ej om hans far är vid livet fortfarande men båda var väldigt hjälpsamma när jag köpte min 625-02 ny hos dem. Har inte varit i de nya lokalerna, lite roligt var att jag fick en Scott plånbok av dem hemskickad som julklapp en gång förmodligen efter KTM inköpet!
                      Lite smått & gott ifrån det jag fotograferat.
                      www.fastlinephotos.se

Comment

Jorå,Mankan och hans Far håller KTMflaggan högt här i Tälje. Deras nya butik e bättre och lite större än den gamla.Dom har bra mycket mer grejer att titta på nu än förrut. Rekomenderar iaf ett besök.

Comment

Working...
                        X