|
|
|
|
#1 |
|
Reg.datum: Apr 2005
MC: 950 SE -06, 625 SXC -05, Honda Innova -07
|
Kanske inte speciellt grus relaterat men efter ha sett Top Gear programmet från Vitenam så håller en ny resa på att ta form så smått. Skall inte till mycket fantasi för att förstå hur man skulle kunna gjort..
Oavsett vilket så var det länge sedan jag skrattade så mycket. Kanske säkrast och skaffa sig airbags som killen på bilden. http://videos.streetfire.net/video/T...ial_208329.htm Här finns mer info om hur det skulle kunna gå till. http://www.offroadvietnam.com/eng/2.php ------------------------------------------------------------------------ Anders Member of SSFOGHA Senast redigerad av Brum-Brum den 2009-06-21 klockan 12:23. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reg.datum: Apr 2009
MC: KTM 690 E R
|
Go go go! :D
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reg.datum: Jul 2007
MC: KTM690, Gasgas EC300, CR250R, 2*CR125, 2*Ten7
|
Hahah!Jo här fick man en del uppslag vill jag lova!
En sak som jag blev lite avundsjuk på är att jag har nog inte fått en enda "present" under de turer jag varit ute på. Jo en backspegel förresten. J-vlar vad jag skrattade varenda gång han den väldigt lille killens skepp dunkade i vägskyltar, tog i takfläktar mm. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reg.datum: Apr 2009
MC: KTM 690 E R
|
Jag hoppas verkligen att ni sett alla andra topgear med. Alla 12 säsongerna plus specialavsnitten är hur grymma som helst, och dynamiken mellan de tre programledarna och alla internskämt ger humor som går över det mesta. Givetvis bara bil (förutom Vietnam special), men roligt som fan ändå :)
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reg.datum: Jun 2009
MC: Husaberg 450
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reg.datum: Apr 2006
MC: Bling Bling Äventyrare
|
Guldfilm (Topgear )har alltid den där härligt torra humorn!!!!!
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|