|
|
#141 |
|
Reg.datum: Apr 2007
MC: Suzuki RM 125
|
Mitt i-landsproblem just nu är väl att jag ska till polen i 3 dagar..skolresa
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Reg.datum: Sep 2006
MC: KTM lc4
|
tja.. nu ska vi se. har 20-25 mil rb att kontrollmäta, skriva rent, alltså test åka och korigera eventuella fel.. vägarna är nu inne på sin tredje tjällossning.. skulle köra på lördag, söndag, men vad ser jag när jag tittar ut.. snöstorm och 0 grader varmt
sedan dess har det ju regnat oavbrutet. och inte en själ har tid eller lust att agera åksälskap. okej bengiz du är förlåten pga broms strul![]() när folk här uppe hör om rb-körning, så tänker dom att gud så löjligt, varför ska man ha sådana där jesusrullar på crollen för?? dööööö... ![]() men väx upp då. å fatta att om folk åker 20 mil för att åka rb-körningar, så kanske det är lite kul ändå.. i en komun med 14000 innvånare borde väl typ fler än två vara intreserade av rb körning???
|
|
|
#143 |
|
Moderator
Reg.datum: Jan 2004
MC: EC300
|
Att inga karttjänster (eniro & hitta) har fattat att det byggdes en motorväg förbi strängnäs för några år sen...
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Moderator
|
I august köpte jag och min fru en helg-resa till Barcelona, för att möta våren och kolla på fotboll, på fredag åker vi
![]() Känns "så-där"
|
|
|
#145 |
|
Reg.datum: Mar 2003
MC: KTM 950 SE
|
Du prickade in Barcelonas kallaste vår på 50 år.
|
|
|
#146 |
|
Moderator
|
Tur det finns Veterano att värma sig med... (hörde jag skål)
|
|
|
#147 |
|
Reg.datum: Mar 2003
MC: KTM 950 SE
|
Vad är det, att det är sprit fattar jag men....SKÅL!
|
|
|
#148 |
|
Sitter på kneget o det /&¤"§ Spotify fungerar inte IGEN (strulat av o till i ett par veckor!) och tvingar mig att lyssna på webbradio med 50 avbrott per minut...
SUCK! ![]()
|
|
|
|
#149 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#150 |
|
Reg.datum: May 2007
MC: KTM 300 EXC-e -09
|
Sitter här i stugan med närmaste väg på andra sidan sjön å irriterar mig på att mobila bredbandet går så långsamt att jag inte ens kan titta på ett normalt YT-klipp utan att behöva vänta hela tiden.
Ett annat stort problem just nu är att jag tänkte sticka med skotern en sväng men har inte satt i motorvärmarsladden än, ska jag kallstarta den å åka nu eller sätta i sladden och vänta en halvtimme och åka sen. Håhåjaja, bara tuffa beslut hela tiden.
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|