|
|
#1 |
|
Reg.datum: Jan 2009
MC: kx500, cr250r
|
Har sökt lite för jag hade velat testa motard däck på crossen innan jag orkar lägga ner pengar på köpa riktiga fälgar.. Jag vet jag är snål men whatever..
Hittade på stenogrus michelin annakee däck som liknar motard däck mycket i rätt dimensioner.. Var kan man annars hitta? Helst sånära slicks det går.. MVH Dennis |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reg.datum: Mar 2005
MC: Xrv750
|
Hde dessa på min Affe tidigare, tok roliga i väta, bra kontroll.
Nöttes fort tyckte jag.
|
|
|
#3 | |
|
Reg.datum: Jan 2009
MC: kx500, cr250r
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reg.datum: Mar 2010
MC: KTM 625
|
http://www.supermotard.co.nz/profiles/profile-4.html
någon som vet märke? Emaila snubben och fråga om han vet. todd@bikemart.co.nz
|
|
|
#5 |
|
När jag körde upp på min 450 så köpte jag landsvägsdäck 18"/21" från Rodamoto, var ruskigt behagliga att åka med på asfalt.
It's not that I hate stupid people, I just think we should remove the warning labels from everything and watch as the problem takes care of itself. KTM 450 EXC-R 2008 - (97h) - Suzuki 450 RM-Z 2008 - Såld (65h) KTM 450 EXC-R 2008 - Såld (60h) KTM 250 SX/F 2007 - Såld (68h) KTM 450 EXC-R Factory 2007 - Såld (40~h) KTM 450 EXC-R 2006 - Såld (189h) KTM 250 EXC 2004 - Såld (220h) KTM 250 EXC 2000 - Såld (40h) KTM 200 EXC 2000 - Såld (35~h) |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
De finns för utlåning om du kommer ner till banan i Örebro (eller liknande). Gissar att Överkalix - Örebro är lite långt bara för att testa. Dock kan du få köpa ett set till billig peng, hör av dig på PM om intressant eller ännu hellre joakim.danielsson [at] svemo.se.
|
|
|
|
#7 |
|
Om det finns fler intresserade som vill testa slicks på sina 19/21 är ni välkomna till Örebro, eller annan bana där det finns Svemo Supermotofolk.
Läger nu i April i Eskilstuna och senare, över valborgshelgen, i Örebro. Där finns däck för de som vill prova. Några smakprov på att det faktiskt t.o.m går att tävla på dem. Jag lånade en CRF250, helt standard, kollade inte ens på beläggen. Satte på nummer och fixade det som ska fixas enligt reglementet och ställde upp i ett rejs.
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|