handdator

Visa fullständig version : XR400r vs Xr650r, skall byta till xr400r, lite frågor.

DwD
2004-06-02, 13:32
har en xr650r nu, tänkte byta till en xr400r,
kör mest i skogen där 400an går bättre,

hur är det med en xr400r 2004, går den att lv-regga?(har anv sökfunktionen men inte hittat något konkret), är den ens E-reggad när man köper den?.

igentligen bryr jag mig inte om registreringen men det vore ju bra om det satt en regplåt bak, :mrgreen:
vet inte riktigt hur det fungerar med E-reggningen

(ps det var jag som fick kratta i helgen på Tenere träffen i växjö :mrgreen: )

Totte_S
2004-06-02, 14:46
Kolla den här tråden :tummenupp:

http://soe.se/phpBB2/viewtopic.php?t=4530&highlight=xr+400

DwD
2004-06-03, 07:45
nu är jag heeelt grön på detta, men xr400r jag kollar på har ju ingen regplåt så för att försäkra den så måste jag vara med i en svemo-ansluten klubb,
jag känner inte att jag har tid för att vara med i en klubb som har diverse tvingande moment där man måste köra si å så för att vara medlem(kanske inte fungera så?)

någon vänlig själ som kan förklara hur jag skall gå tillväga med att försäkra en hoj utan regplåt och vad det kan kosta.
(shit vad jag kände mig grööön när jag ringde till försäkringsbolget) :mrgreen:
det jag vill ha är ju transport försäkring och stöldskydd

superretard
2004-07-02, 10:55
Köp ett par vandringskängor om du skall vara i skogen. Jag lovar att man tar sig fram bra till fots.

DwD
2004-07-02, 11:42
Köp ett par vandringskängor om du skall vara i skogen. Jag lovar att man tar sig fram bra till fots.
huh? :shock:

Anonymous
2004-07-02, 12:15
Det finns landsvägsreggade 400:or jag har en själv, dom såldes av desert dealer och kommer från tyskland där alla xr:ar är godkända för gatan. Om du letar bland annonserna på enduromx.com så brukar det dyka upp en o annan ibland...........Hmmm....hur mycket ska du ha för din 650? är inte helt ointresserad av ett byte.

renegade1400@hotmail.com

DwD
2004-07-02, 13:07
Det finns landsvägsreggade 400:or jag har en själv, dom såldes av desert dealer och kommer från tyskland där alla xr:ar är godkända för gatan. Om du letar bland annonserna på enduromx.com så brukar det dyka upp en o annan ibland...........Hmmm....hur mycket ska du ha för din 650? är inte helt ointresserad av ett byte.

renegade1400@hotmail.com
den är såld :tummenupp: