Visa fullständig version : lappmögel
nu lackar jar snart ur! :evil: NÄR ska den här jäkla vita/gråslaskiga skiten försvinna? vinter i all ära men nu är ja färdigvintrad! vart ringer man å klagar. begriper dom inte att ja vill åka hojj? nån som har ett datum när det är åkbart ... å nej jag har inga dubbdäck :cry:
He he... Arbetspolaren har lovat att Andra helgen i Mars så ska man kunna köra hoj. Han har dessutom lovat att en annan arbetspolare skall kunna lägga i sin segelbåt i Mälaren samma helg... Hmmmm....
Ser ut som om han kommer att få ta fram dynamiten om det skall gå vägen... Hehe
Men jag håller med dig Sunken. Vintern har gjort sitt!
Ge mig varma sydliga vindar och sol nu.
Hagenblad
2003-03-03, 21:19
Ringde och hotade Pohlman med att jag drar mopperingar på hans tomt om han inte fixar vår snart. En månad till 100% asså... Han bad mig brinna i helvetet, men upplyste att det ska töa till veckan. Snart smäller det, eller som det heter på engelska: I'ts gonna smäll!
va det börjar att ta sig...plusgrader ute :tummenupp:
"Bilhelvetet" har ju gett upp så jag har tagit hojen nu några dagar till jobbet och det är inte så farligt kyligt. Idag var det ju faktiskt plusgrader som sagt. :cool:
Hoppas bara inte vintern får ett "återfall" för då vet jag inte vad jag gör...
:X00889X:
En idé..
Varför inte placera första 100% neråt i sverige.. lämpligt runt Lund.. :) har garanterat mindre "sörja" här nere..
(+ att det blir betydligt mindre sträcka för mig att åka..)
oj va det töar nu :D varmkörde älsklingen idag å åkte några ggr på gatan utanför fram å tebax...å det var utan tvekan det roligaste ja gjort i år det där fån-leendet satt presis som det skulle
En idé..
Varför inte placera första 100% neråt i sverige.. lämpligt runt Lund.. :) har garanterat mindre "sörja" här nere..
(+ att det blir betydligt mindre sträcka för mig att åka..)
Jag håller fullständigt med dej!!!
vBulletin® v4.1.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.