Visa fullständig version : Nårslöften
XRV Hasse
2002-12-14, 23:18
Nu är jag nyfiken på om det är någon som kommer att de sig själv ett ohållbart/genomförbart nyårslöfte?
Själv har jag inte kommit på nå´t bra än så jag får väl göra som jag brukar, konstruera ett löfte som är skitenkelt att infria, då känner man sig jätteduktig och kan slappna av ett år till :8-8x:
XRV Hasse
2002-12-14, 23:22
Nårslöften??? Nyårslöften ska dt ju sta, söp bort ett y,barjaar känna mig somMästerwster skivewr :X00889X:
Tur att du nämde det själv (Nårslöften). För då slapp jag... :mrgreen:
Jag ska försöka att INTE köpa en hojj till...
...va nu det ska va bra för :roll:
Hagenblad
2002-12-15, 11:28
Jag ska fan komma i form. Måste göra det om jag ska klara av crossen.
calle jag är på! så länge ja slipper all jävla springade :SkullXX: dags för mr beatch 2003! va tänk dig. komma patrulerandes på hojjen längs strandkanten i ett par tighta cyckelbrallor som micth buchannan själv. självklart inoljad i finaste sortens babyolja :cool:
Hagenblad
2002-12-15, 15:00
Sunken: Du skrämmer mig.
Inget nyårslöfte men tänkte plocka bort 15 kilo vitt fett till säsongen börjar så slangkörningen går änn bättre hänger ru på Björkis vi satsar en uppsättning svålar??? MVH
XRV Hasse
2002-12-15, 20:55
Sunken skrev:tänk dig. komma patrulerandes på hojjen längs strandkanten i ett par tighta cyckelbrallor...........
Kanske en dold talang inför M.I.T. (Men In Tights) 2003? :mrgreen:
Björklund
2002-12-15, 22:52
Inget nyårslöfte men tänkte plocka bort 15 kilo vitt fett till säsongen börjar så slangkörningen går änn bättre hänger ru på Björkis vi satsar en uppsättning svålar??? MVH
Nä du! Jag är för lat för att plocka fett. Jag får helt enkelt hitta mer hästar. Jag har en strypning kvar i förgasaren som kanske ger 1 eller 2hk. Det är mitt nyårslöfte att plocka bort den. :D
Lycka till med nyårslöftet Björkis verkar genomförbart !!
vBulletin® v4.1.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.