handdator

Visa fullständig version : Polis på AT

Björklund
2002-10-24, 16:11
Såg en polis på en Africa Twin idag i Väsby. Tänk att få köra grushojj varje dag i jobbet. :8-8x:
Hoppas han inte kör upp min lekplats i Väsbygropen...

Micklar
2002-10-24, 18:48
En jobbarkompis till mig bor ute på värmdö nånstans, där finns en ridskola med tillhörande rundslinga, vilket uppskattas av lokala grusåkare. Det enda problemet är att det alltid är nån som ringer snuten, som kommer ganska omgående på grushoj och plockar den stackare som är där. Men det är klart, det kan jag också hålla med om att det finns bättre ställen än en rundslinga tillhörande en ridskola att åka på.

På sommaren åker jag hoj på jobbet, och då är det BMW F 650 GS som gäller, men naturligtvis nedtyngd med dubbla packväskor och toppbox :?

/Micke

peter
2002-10-25, 09:14
Vilken lyx att få åka hoj på jobbet ja...

Vad jobbar du med då?

En kompis till mig var ute på sin häst på en sån slinga...
Då kom en på en crosshoj... Det kunde slutat illa då hästen började skena.

Det finns bättre ställen att köra på, man ska ju undvika att stöta sig med folk annars kanske dom ringer snuten direkt när man är ute i ett naturområde eller annat.

Micklar
2002-10-26, 15:53
Vad jag jobbar med, hmm... jag är P-vakt, men en ganska snäll sådan. speciellt mot MC-folk :D

Då vet alla det, och då är man väl inte längre välkommen här, eller? Vi är människor vi också, men det finns ju de på mitt jobb som man gärna vill göra så här med :88XX88X :shock: = :SkullXX:

/Micke