Visa fullständig version : Tyskland någon?
Sitter och funderar på tysklandsresa.. Någon som har planer att införskaffa hoj där nere inom en snar framtid? Billigare me fler som delar soppa.
Hör av dig / er!..
Björklund
2002-10-18, 15:49
Tips: Skriv var du åker ifrån? Malmö? Piteå?
electronaut
2002-10-18, 17:20
Tips: Skriv var du åker ifrån? Malmö? Piteå?
Antagligen från Kalmar eftersom människan kommer därifrån :X00889X:
Förresten nån som vet vad en ny xr 650r kostar i tyskland?
Nya modeller brukar man inte tjäna så jätte mycket på. Begagnade kan vara skillnaden stor. Bra ställe att kolla efter hojarna (även några handlare som vill rensa sitt lager ibland) är http://www.mobile.de och http://www.motoscout24.autoscout24.de - ibland hittar man även nya hojar där.
Lycka till.
Jag bor i Kalmar men måste vid resa hyra någon form av last fordon Då BMW 325 (E36) i sedan utförande inte tar en fullstor MC i skuffen..
så länge jag kan avlasta i kalmar kan man nog planera in det mesta.
blir ingen resa..
Har valt att få en hoj skickad till mig via lastbil.. lämnar av paketet vid min dörr.. ska bli intressant.. vrakpris på beg hoj.. en Dr 650 SE -96.. har en större def.. men priset är intressant..
electronaut
2002-10-18, 21:28
En xr 650 -02 med 38 mil på mätaren 53000 kr. Det är billigt :shock:
electronaut
2002-10-18, 21:39
blir ingen resa..
Har valt att få en hoj skickad till mig via lastbil.. lämnar av paketet vid min dörr.. ska bli intressant.. vrakpris på beg hoj.. en Dr 650 SE -96.. har en större def.. men priset är intressant..
Hur gör man för att få den skickad då?
hade en mycket samarbetvillig säljare.. han buntar ihop hojjen i en trälåda med alla tillbehör kör denna låda till närmsta speditör som kör lådan till sverige och lämnar av på min adress för en summa .. i detta fallet tog speditören 170 euro ungefär.. (1500:- ca..) helt överkomligt.. skulle kanske inte gjort så om det vore en dyrare hoj då jag gärna vill inspektera innan köp.0 har fått bilder på istort sett hela hojjen skickade via mail.. tar en vecka att få den levererad.. är vad speditören sa iaf..
Får se hur och när hojjen anländer .. hoppas på det bästa..
vBulletin® v4.1.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.