Visa fullständig version : Fastkörningar.
medium976
2002-09-13, 00:21
Snacka om fastkörning :lol: Jag skulle inte vilja slåpa upp den och försöka starta..
http://www.offroadmagazin.tv/common/events/xtrack/alt/trackvia4g.jpg
Björklund
2002-09-13, 08:50
Jag hörde att förra året på RallyLos så var den en som körde ner i ett stort dike med vatten.
Han kom under vattnet på cykelb över sig. Som tur var det kom den en bakom och räddade han. Annars hade han troligtvis drunknat.
Men andra ord, använd flytväst när ni är ute och kör.
Bra tis för en ny säkerhetssida, eller hur?
Tips om säker körning? "Hamna ej under hojen i ett vattenfyllt dike"? Det är väl rätt självklart att det inte är någon bra idé... :wink:
Å andra sidan verkar en del SOEare lite galna, så man vet ju aldrig... :shock:
Tips om säker körning? "Hamna ej under hojen i ett vattenfyllt dike"? Det är väl rätt självklart att det inte är någon bra idé... :wink:
njaaa ... jag hade igentligen tänkt på flytvästen!
Å andra sidan verkar en del SOEare lite galna, så man vet ju aldrig... :shock:
En del? Finns det nån som inte är det? Hur kom han förbi testet? För det är klart: galenskap är ett krav här:!:
Uttrycket bojsten får en ny innebörd :D :!: :D
Håkan Månsson
2002-09-13, 10:50
hehe,
jag skall tipsa grannen på landet om detta, han vägrar envist
att använda sig av något som ens är i närheten av på marknaden
förekommande attiraljer avsedda för att agera just bojsten. Senast
hamnade en B20 motor med kedja genom blocket på botten. Det
dröjer väl som vanligt max 18 månader förrän båthelvetet ligger
och skaver mot bryggan igen :roll:
Jag kanske för donera mig Dominator om ett par år :?
/Håkan
En del? Finns det nån som inte är det? Hur kom han förbi testet?Vilket test :?:
Närmaste galenskapen jag har kommit var väl att försöka köra med sladd med Hagenblad som passagerare (100% offroad i våras). Det resulterar bara i framhjulssläpp... :shock:
Eller kanske "oplanerad highspeed-enduro i dike efter tvär högerkurva"? :oops:
För det är klart: galenskap är ett krav här
Jo, jag har märkt det... :roll:
Förresten Tysken, kommer du till jobbets dag på Grönan på söndag? Antar att jag får försvara grus/skog-falangen av klubben själv, men det vore kul att ses.
Hagenblad
2002-09-13, 13:10
Schang: Jo, bredställ kanske är så lätt med skjuts, men du höll ju bra tempo tycker jag. Men utan bakhjulssläpp kan ju tempot höjas :twisted:
Förresten Tysken, kommer du till jobbets dag på Grönan på söndag? Antar att jag får försvara grus/skog-falangen av klubben själv, men det vore kul att ses.
Tyvärr, tyvärr. Jag har ju hojförbud, så du får själv försvara våran ädla konst :P
Hagenblad
2002-09-13, 22:47
Vaddå galna? Här i soe kör vi enbart på lagliga säkra välasfalterade vägar och under hastighetsbegränsningarna. Våra motorcyklar är alltid i besiktningsskick och tvättade med siliconfett. Om ni missat det kan ni titta på hur jag kör. Textbook example.
Vilken textbok? Mad Max:?:
Hagenblad
2002-09-15, 19:52
Pingstkyrkans psalmbok.
Bladarn börjar bli trött på din hastighetsbegränsningsstil ska skaffa tuta på min moppe såru fattar när ja vill omm tror du behöver siliconinlägg på underarmarna så du orkar gasa en HELDAG MVH igen
Hagenblad
2002-09-16, 08:51
AW: Gamle man, om du inte passar dig sparkar jag undan rullatorn för dig.
Allvarligt nu, hur går det med den riktiga hojen?
Allt har kommit utom avgasventilen som dom glömt beställa[cjättekul väntan igenolor=green][/color]
vBulletin® v4.1.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.