Visa fullständig version : Trasigt tangentbord eller?
Såg att det är ca: 25% av forumets medlemmar som ännu inte skrivit ett enda inlägg, saknar ni tangentbord till datorn eller? :lol:
Nä kom igen nu och spräng till en början 100 inläggs gränsen ni med, är det inte Bike som säger att livet börjar vid 200.
Hmm. svårt när det bara är 51 medlemmar med totalt 721 inlägg.
Har nyss kommit med, men är snart ikapp dig, mig kan du försöka hinna ikapp på GGN :lol:
AW, vi har samma starttid på GGN så det blir fight direkt. Komihåg, först i böj väljer spår...
Pasi nu ere så här att om du som e 17 bast yngre än mig, inte slår mig, får du bjuda på en platta starkbärs ,men om ja plockar dig så håller ja me plattan e de okey???
Flåt glömde säga det men det handlar inte om först in i första böj utan först ut ur sista böj ELLER?? :lol:
AW, du får tvätta min hoj ifall (när) jag vinner, är det OK?
Som jag skrev till Jonas när han skulle köra om mig på Rörken nästa gång, "Det är inte lätt att vara bäst, alltid nya förmågor som vill utmana en :wink:"
Björklund
2002-07-19, 17:18
Som jag skrev till Jonas när han skulle köra om mig på Rörken nästa gång, "Det är inte lätt att vara bäst, alltid nya förmågor som vill utmana en :wink:"
Hihi!
Hagenblad
2002-07-19, 17:54
Jag mosar er hängrövar på ggn. Tyngst hoj, minst erfarenhet och sämst förutsättningar och jag kommer ända spöa er . Ni kan alla polera min hoj efter den totala förnedringen.... :shock:
Mycke snack olite gas här kan inte va roligt om nån av er blir spöad av en gråhårig gubbe eller va säger du Bladarn
Mange Dr
2002-07-19, 19:59
Det är bra när grabbarna har självförtoende
Då blir de inte så knäckta av att bli av hängda
Mange Dr
2002-07-19, 20:03
Vi kanske skall ha lite klubbtävling typ serie dyka med i ränneslätten sedan har man ångan uppe
efter GGn så blire Novemberkåsan (Om det är dubbisar som gäller såg att det var göteborg somm gäller kan vara kul)
AdventureMike
2002-07-22, 15:27
Bladarn: Trodde det var jag som gjorde anspråk på tyngst hoj,minst erfarenhet och sämsta förutsättningarna :lol: hehe!
Mike: Jag tror nog att jag har ännu mindre erfarentet och mer vikt att släpa på :D
Hagenblad
2002-07-23, 00:17
Wester: Grå? Du kommer se ut som "The blob" när jag hängt av dig. Men sen blir det ölrace i Militärtältet.(som jag eldar som fan i)
Jag har kört 1½ säsong, men det sk väl räcka att totalförnedra er. Här är SOE resultatlistan:
1: Calle 5 varv på slangen
2: Jonas 4 varv
3: Pasi 4 varv
4: Mange 1½ varv med motardhjul
5: Wester senior 1 varv och 3 liter blåbärssoppa
Diskad: Wester junior motorhaveri
Hajarni läget? :shock:
Du lever in drömvärld Calle tror inte du e lika kaxig på kvällen efter racet :lol:
AdventureMike
2002-07-23, 14:36
Pjosk: Omöjligt hehe :)
ÅDU Calle inga fruntimmer i militärtältetet så re klart du vet, ja e inte feminist annars kan de bli problems me å låna tältet, MVH
vBulletin® v4.1.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.